Zwroty i reklamacje

Jeśli nasz produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, masz możliwość dokonania zwrotu. Aby tego dokonać należy:

  1. W terminie do 14 dni od otrzymania towaru należy skontaktować się z nami mailowo na adres tuptupki@tuptupki.com. W wiadomości prosimy o podanie numeru zamówienia i nazwy zwracanego produktu oraz numeru konta, na jaki mamy dokonać zwrotu kwoty zakupu. 
  2. W terminie do 14 dni od poinformowania nas o zamiarze zwrotu towaru, należy odesłać towar (wraz z paragonem) na adres: TupTupki ul. Czechowa 2/11 40-422 Katowice. Bardzo prosimy o wysłanie nam maila z informacją o nadaniu przesyłki! Czasem zdarza się, że awizo ginie i paczka z towarem leży na poczcie, co wydłuża czas oczekiwania na zwrot pieniędzy.
  3. Oczekiwać na wiadomość od nas z informacją o otrzymaniu towaru i wykonaniu zwrotu kwoty zakupu :)

 

W przypadku, gdy zauważysz, że nasz produkt jest wadliwy, masz możliwość złożenia reklamacji. Reklamacja nie obowiązuje w stosunku do towarów z działu outlet, których cena została obniżona z powodu wad i wady te zostały opisane w karcie produktu, a kupujący zdawał obie sprawę z ich istnienia podczas składania zamówienia. 

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nami mailowo na adres tuptupki@tuptupki.com

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl